Publicat de: ameatara | Aprilie 23, 2008

Inceput De Campanie

ceva mai ciudat?

Responses

  1. Parca s-ar milogi de populatie sa-i voteze, sa nu dispara ca partid. Cel putin afisul cu ajutor mie imi da senzatia de partid pe cale de disparite, de o organizatie slaba. Ce naiba, nici bani de PR-isti nu au?:)

    Iar la ultima poza nu inteleg mesajul, ‘va multumim pentru ca ne ajuti copii sa traiasca’ .. poate copiii sa traiasca

  2. Ee, pai si ce ai vrea acuma, sa stam mandrii in fata ta?

    Din fericire pentru tine nici nu stii cat rau se va produce din cauza eliminarii noastre ca si partid.

    Cine o sa iti mai ia apararea de acuma? Cine mai are curajul sa se certe in gura mare cu toata lumea?

    Gandeste-te ca 80% din senatori/deputati/ministri/consilieri/primari/doctori/avocati … sunt corupti. La cine o sa te mai plangi?

    Crezi ca Traianica sau nush cine va avea curajul sa comenteze cand si el este cu mainile patate?

    Uite-te la Basescu, nu i-a trecut cheful de dat afara ministrii corupti??? A vrut omul sa faca treaba si l-au inlaturat …

  3. iar la ultima fraza scuze ca nu am stiut sa scriu corect 🙂

  4. Din cate stiu pentru demiterea lui basescu era si Vadim, care era in PRM. Si poate tu habar n-ai ce-i aia imagine, dar un afis in care te milogesti de lume ca ai nevoie de ajutor nu starneste decat mila. Nu trebuie sa stati mandrii in fata mea, eu doar am zis ca nu se prea potriveste ‘va rog ajutati-ne’ pe afisu ala.

    Oricum nu-mi pasa de PRM pentru ca aveti impresia ca Romania ii stat crestin. In rest sunt de acord cu ce zicea Vadim, da nu risc sa-mi invete copiii la scoala religia ca pe un adevar.


Lasă un răspuns

Categorii

